نمی تونـــــم

بـــــــی وفـــــا

مــن به انــدازه چشمان تو غمــگـین مانـــدم و به انـدازه هر بــرق نگاهــت نگــران /تـــو به انـدازه تنــهایـی مــن شــــاد بمــان

نمی تونـــــم

 

مگه از م چیزی مونده که بخوام فدات کنم من؟
 
همه دلخوشم تو بودی حالا هم رهات کنم من؟
 
همش ازتو مینوشتم،،چون که زندگیم تو بودی
 
واسه ی تنها نبودن تنها آرزوم تو بودی
 
نمیخوام باور کنم که،،، باید بی تو من بمونم
 
خودتو جای من بزار،،بفهم که من نمیتونم
 
بفهم که من نمیتونم...

 



نظرات شما عزیزان:

هستی
ساعت20:31---18 آذر 1391
سلام عزیزم وبت خیلی قشنگه. خوشحات شدم. موفق باشی.

گورستان یک روانی((نام جدید:میخواهم زندگی کنم...))
ساعت22:42---17 مهر 1391

همیشه
در سختی ها به خودم میگفتم
" این نیز بگذرد "
هنوز هم میگویم ...
اما حال میدانم...
آنچه میگذرد .عمر من است
نه سختی ها


گرگنما
ساعت21:16---17 مهر 1391
میدونی رو من فقط اهنگ تاثیر داره
پاسخ:اوکـــــــــــــــی عزیز


گرگنما
ساعت21:06---17 مهر 1391
اهنگش خیلی غمگینه روزگاری داشتیم با این اهنک- سر گرمی تو شده بازی با این قلب غمگینو خستم

داداش سعید
ساعت13:07---16 مهر 1391
سلام آبجی

خیلی قشنگ بود

سرسری نخوندمش؛عمیق خوندم و میگم قشنگ بود پاسخ:مرســــــی داداشم


بهروز
ساعت22:54---15 مهر 1391
دست کدوم غزل بدم نبض دل عاشقم رو
پشت کدوم بهانه باز پنهون کنم هق هقم رو


Nasibeh
ساعت13:33---14 مهر 1391
ممنون مهدیس جون. منم لینکت کردم خیلی خوش اومدی. پاسخ:قــربــــــونــت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 14 مهر 1391برچسب:,

] [ 12:50 ] [ مهدیــــس ]

[ ]